Vilken dag ;)

Hej allihopa ;)
Igågr så sov ina hos mig, innan vi la oss kollade vi på Scooby-Doo XD ahahah inte tecknade ) ;D
Vi ska kolla vidare idag men hon rider nu så när hon kommer blire mys <33 '
Nyss så fick jag ett paket hem från nån sida, haha det var från min blogg ;) Nu har det gått långt så jag får gratisprylar :D keep going .. jag öppnade och i låg det en eltandborste XD haha jag som pratade igår om att jag ville ha en :D hahah gud va gla man blir då ? (;
Jo idag i skolan så vare riktigt pinsamt !! Jo det är så att 4 killar i 4:an !! gillar mig ;) hahah gull
aa så har dom jagat migh o spionerat o så .. Sen på sista timmen nu på matten så kommer deras fröken in o villl att jag ska komma ja ba '' vad har jag gjort nu då ?'' Sen säger hon att det angår dom dära 4 killarna ja ba OMG !
Dom ville ha en kram av mig innan jag börjar på nya skolan och så hade dom skrivit om mig i sina dagböcker och visat sina föreldrar , ohmygosh .
det var gulligt, pinsamt, läskigt på samma gång :O
hahah 4 beundrare :D Ina stog o garva ut mig i klassrummet ;) hahhaahh jag vågar inte gå dit n¨mer ;)
men nu ska jag chatta o kolla på kissies blogg mjaow <<3

Puss ;*

Kommentarer
Postat av: Anonym

lite du "härmar" kissie

2009-10-16 @ 15:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0