Tråkiga skolan.....

Hej allihopa !:)
Igår så var jag ju och tränade ... Det gick bra :) Vi körde volt med skruv ;o Jag klarade en jätte bra halv skruv. Efter träningen så fick jag skjuts av Vendela. Jag åkte till mamma och fick se våran nya tv ... 52 tum ;O
Så är det så att jag och mamma sitter och fryser ihjäl i vår lägenhet , normalgradigt så ska det vara 23 grader men vi har bara 17 ... brr. På morgonen så var jag sur för jag tyckte att jag såg ut som en vampyr så jag tog en senare buss till skolan XD haha men jag va kritvit i ansiktet ? haha... Idag i skolan så kom vi in på att ha mobiler på. Fröken berättade att man kan få cancer av de ? Berroende på nån strålning... Men vi vet ju inte än sa hon. Det händer nog om 20 år.. Men då kan vi väll ha dom på om vi får cancer om 20 år ?? Jag går inte äns i skolan då,
Ja vi stog i en kvart och bara pratade bort hela matte lektionen :) Vårat skolschema är verkligen kasst ..


Måndag- Börja med engelska läxan
Tisdag- Idrott (Orientering), NTA
Onsdag- Elevens val, engelska prov, slöjd 
Torsdag- Tyska, Idrott (orientering i skog) ASIEN PROV
Fredag- Eng läxa, Matte läxa

Prov 2 gånger och tyska ? ;o asså tyska låter knäppt x''d

Nu sitter jag och chattar medans mamma spelar Buzz på nya teven :) Jag ska snart laga pannkakor men jag ville ha sallad, blir nog en annan gång ....
Det ska bli en spelkväll med mamma ;) Jag ska vinna över henne ** hehe ,
Och min skolkatalog har kommit , jag ser jätte arg ut XD haha i am the trollunge ;)
Men nu ska jag gå och laga mat , och spela moahhaha :D

Pusss ;**


Kommentarer
Postat av: Fjortiz Xena

Jo,chacha Tänkte fråga hehe om du kmr natth blogga nå ... ? =)=)=) Fatt de ee as najjs att läsa din blogg ..... Men de vore najjsare om du natth bloggade ...... (det är grymt kul att läsa) Oh så undrar jag om du har en laptop som du har med dej eller hur de eh ....... Jo oxå undrar jag hur länge du har hållt med bloggar du ör ju grymt skicklih Oh ja en sak till är de du på bilderna ? Mvh Fjortiz Xena ;**

2009-10-06 @ 15:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0