Snart åker jag och tränar :)

Igår kväll så kollade jag på 5 filmer med Ina & Kevin & Gustav & Jesper & Anton & Lukas (Nån från uppsala) :)
Det vart sent sen så ina o jag gick hem te henne och kolla på tv , jag sov där för jag vill inte åka me alla konstiga typer på bussen sent ... :P När vi låg där i hennes säng så bankade nån på fönstret... Vi vart så rädd så vi flög upp ur sängen och ina satte på sig en tröja för hon hade ju ingen på sig ;o när vi öppnade fönstret så stog Kevin & Gustav & Jesper där .. XD Dom ville bara typ säga godnatt. Sen efter en kvart så somnade vi. Sen nu på morgonen så väckte ina mig kl 9 XD hon hade vart vaken för att Jesper hade smsa henne ... Jag var as trött men jag orkade gå upp ändå. Vi satt vid datorn ofc ;) Sen gick jag till ica och skulle köpa läsk. Men jag kunde inte bestämma mig så vi stog där ett tag tills jag kom på att jag ville ha cola :D sen kollade vi på 3 filmer till hos Jesper -.- Nu sitter ja hemma hos pappa , Vendela kommer och hämtar mejj snart för vi ska åka o träna , och bli stora o starka :P Efter gympan ska jag till mamma <33 Imorgon är det skola :( Men nästa vecka ska jag va med älsklings Maximilia ;)<3 Nu ska jag fixa pengar på bloggen. Moahha i will be ritch :)

Puss ;*





Svårt att välja .... xD


Kommentarer
Postat av: madde :)

hur ska du kunna få pengar ? :) =)

2009-10-04 @ 16:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0