Rolig fröken :D

Idag så sov Tony över hos oss. Så mamma och jag och tony åt frukost tillsammans som förr. Minnen minnen....
På morgonen hade vi tyska =/ hahah det roliga var att fröken ramlade på  Pauls jacka XD hahah gud vad jag skrattade, Det såg as kul ut ;) Och så hade ju vi det dära ''stora'' provet. Det gick inte bra ! Det var svårt ...
Och sista lektionen så orienterade vi i skogen, Jag gick med Linus :) Haha lite undehållning på vägen iaf ;;)
Det gick jätte bra jag stämplade och Linus hade reda på vart vi skulle. Sen åkte jag hem och dushade och nu sitter jag och äter kina mat :) För mamma äter på kungshallen här nere. Imorgon så ska jag hem med Vendela <33 Hon ska nog ta hål i öronen och då ska jag kanske göra det med ... 'yeehe ;)
Jag har ju börjat med en ''Samlings låda'' Där samlar jag pengar till saker jag vill ha,
Och jag har gjort en lista vilken ordning jag ska spara till :
1. Laptop , ofc (;
2. Hårförlängning
3. Mobil

haha nu ska jag spara för fullt.
Nu ska jag öta klart och nog fixa för morgon, Friday <33

Ha de gott, Puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0