Nu åker jag till strömsbro ;)

Nu ska ina och jag dra till strömsbro och vara med bästa ;) Ina kom på att hennes hår har dunder växt under natten medans jag väntar att få lååångt hår (: Vi vart väckta idag av kevin, han ringde oss halv 9 ;P du sov jag medans ina pratade med han ;D men ina somnade om så sen vaknade vi halv 12 :) Som ni ser har jag svarat på frågerna och ändrat saker i min blogg ... Min blogg gick under igår så jag fick göra om ALLT ;O Igår var vi på festen i bara 10 min för det var as segt , bandet som spelade var ju kass. Man hörde inte äns vad dom sa xd
Vi var bara ute på skolgården i mörkret , jag frös som en naken råtta. DEt vart inga bilder heller för det var ju kolsvart... När ina och jag skulle åka hem var vi tvungen att åka i hela Åbyggeby xD Nu är det 3 veckor kvar tills Benny kommer <3 Nu ska jag klä på mig ;)

Puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0