No Party...

Har suttit och fixat min blogg lite kanske ni ser XD Ska slöa i soffan snart, ser fram emot imorgon när det är fredag <3 Blir nog inge party de blir mys istället me kevin o ina o Ludde <33 Film o sånnt vet ni ;) Men jag kommer iaf lägga upp bilder ... Som ni ser så har jag fixat en liten mini bear ipod ------------------------->
Söt va ? I know (; Om ni vill ha en låt som ni vill digga till medans ni läser min blogg så maila mig ([email protected]) eller så kommenterar du bara låten du vill ha .. Det är roligt att läsa era fråger i frågesporten iaf. Jag sitter nu faktiskt och planerar vad jag ska svara. I helgen kommer svaren :D Passa på nu.
Nu ska jag rycka upp i mitt rum för det ser ut som en cp skadads apas rum XD

Ha de bra och fortsätt att fråga på :D svarar ärligt på allt :)

Puss ;*


Kommentarer
Postat av: Emma<33

assa evve du har VÄRLDENS bästa blogg! Jag längtar tills du skriver mer! /Emma<3 Puss,

2009-10-03 @ 12:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0