Mer läsare :) Fortsätt så ...

Nu börjar det komma mer o mer läsare på min blogg :D Tycker att det är väldigt kul ...
Det blir nog inge mys ikväll , It's party time  :)
Blir med ina o kevin o ludde<3 o felan tror jag ,.. Många från klassen kommer säkert.
Idag är det fredag :) Väldigt skönt! Imorgon blir det nog Vendela och Polina <33 Älskar er ;)
I skolan hade vi bild. Jag ritade en sköldpadda och en gris, döpte den till anton ofc XD
Jag håller på att kolla hur jag fixar så man kan tjäna pengar till bloggen.. Men det är väldigt knepigt.
Nu är ina och rider så jag ska vänta på henne så ska hon sova hos mig ikväll ;) lägger upp bilder då <3

En dag så ska jag bli som kissie :) Det har jag planerat för jag vill bli känd :*D




Kommentarer
Postat av: Ina<33

haha <33 kissie nästa :P

2009-10-02 @ 23:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0