Jäkla insekter :/

God morgon ;) Sovit gott ?... De har jag gjort iaf =D Igår när jag skulle lägga mig så såg man på en gång att lössen tar mig XD så jag fick stanna hemma från skolan idag då ... Dom har ju bitit hål i mitt huvud men dom gillar mig =) so what ,
Snart ska jag dra ner på stan o möta louise ;) Jag behöver hårspännen , kris !
Så ska vi köpa lika hårband till gympan ;) Vi sak börja köra syncro ? jag vet inte hur det stavas x'd
Sen tar vi bussen till hallen och har akrobatik med nån ?
Halv 4 till 8 blire träning , good luck ! ;*)
Efter så ska jag till pappa , och sova där <3 Nästa vecka kommer benny , veckan är snart fullt planerad....
Säg till om ni vill träffa mig ;)
Nu ska jag fixa mig så ska jag gå ner på stan ssnart , jag ska bli bättre på uppdateringar men datan har inte funkat och det har vart fullt upp ,,, så jag ska bättra mig jag lovar ;)

Puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0