Ina anfaller kanin :)

hejjj ;)

Nu är jag stolt ... Jag har hållt på med min blogg i några dagar ;oo och jag har 100 sidvisningar nu :D Jätte glad ,
Igår så skulle jag prova en av mina jackor ,, (har många) Då visste jag inte att det låg en kniv ! i min ficka . ..
Då nä jag skulle ta upp mina pengar så skar jah mig i fingret =( Det gör jätte ont ,
Och igår på bussen så fick jag en skyddsängel XD Jag hatar ju verkligen bin ... Så det var ett bi i bussen och den flög omkring på mig .. Jag vart as rädd och skrek och sprang bort i bussen. Då satte jag mig brevid en kille och han sa
- Ska jag hjälpa dig ?
Så han smällde till biet med hans mössa så den dog :) Verkligen min hjälte xd
Idag var jag på deltab , vart ingen mössa för jocke hade inte tid .. Vi sorterade låder som vanligt -.-
Och idag var det engelska provet !! Det sög, var as dålig för jag kom inte ihåg förra veckans läxa XD
Icke Godkänt här kommer jag ! Blir nog det , Efter skolan så gick jag hem till ina, Vi gjorde chokladbollar :)
Sen gick vi till skolan för att möta upp Kevin och Gustaf ;) Vi var med dom tills Jag skulle hem. Men mamma kom senare så ina och jag spelade lite fotboll, och då kommer vi till rubriken '' Ina anfaller kanin :) ''
hahahaha det var så att ina sköt ganska hårt och så kom bollen in i busken och precis när den kom in så kom det en kanin ut ! XD haha det såg jätte kul ut :) Och på fotbollen kom jag på att man kan spela fotboll och smsa samtidigt (;;
Imorgon så kommer det stora provet :( Det kommer inte gå bra , känns så .
Och vi ska orientera i skogen, Jag gillar :)
På lördag ska jag ha tävling , hurraa ! :) Kommer nog inte komma 1:a
Men det går bra , Vendela ska sova hos mig på fredagen så åker vi till gympan på lördagen , klockan 9 börjar det ;ooo

Jo jah har en sista sak :

DAGENS FRÅGA:
Hur många gånger läser du min blogg?
Tycker du att det saknas nått och att det är jag kan göra så att det blir bättre ??

Svara gärna ;)

Och du fjortis Xena ? Kommentera din mail snabbt XD :)

Nu ska jag läsa bok ...

Puss ;*<3


Kommentarer
Postat av: Fjortiz Xena

Chacha ;** Jo vem är den dära Ina ? (Hon är typ blond) Och har hon en kille / pojkvän ? Jo och du vet du va du ska gö näu natth bloggar `? För de är ju viktigth att de blire rätt eller hur ?? Jo och du vad är ditt favortit djur mitt är Drake ... Det är typ de coolaste djuret ... ;** Om du ska gilla nå så är de de ... ::P Jo de är ju de att jag skulle vilja att du skickade en bild till mej men sen kom jag på att jag vill vara anonym för de är ju omöjligt för dej att lista ut vem jag är (egentiligen) .... Mvh: Fjortiz Xena ;**

2009-10-08 @ 18:56:49
Postat av: l

hehe jocke på deltab han minns jag när jag var där. synd att pedda p (patrik) fick sparken elr vad de va han va schysst också.

2009-10-12 @ 19:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0