Har ont i magen ....

Hej allihopa ! :)
Idag så har gavlegårdarna satt på värmen så jag behöver inte frysa nå mer XD I skolan så hade vi engelska , NTA. Vi tjejer hade orientering och det var segt. Efter skolan så stannade jag hos ina i en halvtimme så jag kom hem senare. Snart ska jag ta bussen till träningen. Måste ge allt nu till tävlingen på lördag. Är jätte nervös !!
Jag har blivit dåigare med bilder nu , jo jag vet men jag är hos mamma och där har jag inte min överföringssladd till mobilen. Så jag kommer inte kunna lägga upp mina nya bilder på en vecka ... Nästa vecka är jag hos pappa och då går det ... Nu när jag kom hem så åt jag hårdbröd till mellis . Gött ;) När jag loggade in på min blogg nu så såg jag nånting roligt :) En tjej som jag tycker verkar vara trevlig hade kommenterat min bild :


Jo,chacha Tänkte fråga hehe om du kmr natth blogga nå ... ? =)=)=) Fatt de ee as najjs att läsa din blogg ..... Men de vore najjsare om du natth bloggade ...... (det är grymt kul att läsa) Oh så undrar jag om du har en laptop som du har med dej eller hur de eh ....... Jo oxå undrar jag hur länge du har hållt med bloggar du ör ju grymt skicklih Oh ja en sak till är de du på bilderna ? Mvh Fjortiz Xena ;**
_______________________________________________________________________________________________

Jag kan nog natt blogga när det är lov och helger... Jag måste lägga mig 11 ungefär för att jag ska orka gå till skolan... Jag har ingen laptop... Men jag håller faktiskt på att samlar pengar till de för jag vill verkligen ha en :) Jag har hållt på ett år kanske men med den här bloggen så vet jag inte. Inte så lång tid iaf ;) Ja det är jag på bilderna ... Du får gärna skicka din mail till mig du som kommenterade eller så skickar du ett mail till mig ,
[email protected]

Det är jätte kul att få alla kommentarer ..
Nu ska jag plugga till provet för jag har prov imorgon och till torsdag. Uppdaterar efter gympan ,

Puss ;*

Kommentarer
Postat av: Fjortiz Xena

Jo,chacha "igen" Min msn är på väg och jag addar dej så fort jag kanh ;*)Vem är din bästis ? =)=) Eller de kanske är Ina eller va hon heter .... Mwjaw fr Fjortiz Xena ;*)

2009-10-07 @ 18:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0